Nieuws

Nieuwsartikel 1

 

Nieuwsartikel 

Melding mankement: hoe werkt dit

U kent de dagelijkse kleine mankementen in uw gebouw zoals een kapotte lamp, lamme deurkruk, lekkende kraan, stinkende afvoer tot aan lekkend dak.
Ze vormen soms dagelijks ergenissen die misschien door niemand binnen uw organisatie worden opgepakt.

 

Heel & Goed heeft een eenvoudige interactieve oplossing voor deze mankementen en storingsmelding.

  • Elke medewerker kan via de website een melding doen.
  • De medewerker vult de gevraagde bedrijfsgegevens in.
  • Bij meerdere meldingen het vakje “meerdere meldingen” aanvinken zodat u extra formulieren in kunt vullen.
  • De medewerker vult zoveel mogelijk informatie in, door het aanvinken van vakjes voor het installatie of bouwonderdeel, het type mankement en de locatie.
  • De medewerker geeft onderaan het formulier de prioriteit van het oplossen van het mankement aan. Let op: snelheid kost geld.
  • Vervolgens drukt u op verzenden.
  • Wij melden de storing terug aan de bij ons bekende bevoegde persoon binnen uw organisatie en indien deze niet bekend is nemen we contact op met de melder.
  • Na akkoord wordt de melding ingepland en binnen de door u aangegeven tijd opgepakt.