Als u kiest om uw vastgoed in beheer te geven bij Heel & Goed, wordt een meerjarenonderhoudsplanning gemaakt. In het jaar van uitvoering van gepland onderhoud verzorgen wij, op basis van een kort bestek, meerdere offerten voor de opdrachtgever. Nadat de opdrachtgever een keus heeft gemaakt, wordt de offerte door ons uitonderhandeld en in een overeenkomst tussen opdrachtgever en opdrachtnemer verwerkt. Tijdens de uitvoering wordt door ons de planning en de kwaliteit gecontroleerd. Daarnaast wordt door ons de administratieve afhandeling van de werkzaamheden uitgevoerd.
Voor de opdrachtgever zijn we een partner waarbij de kennis, kunde, ervaring en schaalgrootte kan leiden tot een win-win situatie. Denkt u maar eens aan de jaarlijkse controle van blusmiddelen, overheaddeuren, cv-installatie, vervanging van filters in luchtcirculatiesystemen enz.
U kent ook de dagelijkse kleine mankementen in uw gebouw zoals een kapotte lamp, lamme deurkruk, lekkende kraan, stinkende afvoer etc. Ze vormen soms dagelijks ergenissen die door niemand binnen uw organisatie worden opgepakt.
Heel & Goed heeft een eenvoudige interactieve oplossing voor deze mankementen
Elke medewerker kan een melding doen via de website, welke wij terugkoppelen naar een bevoegd persoon binnen uw organisatie. Na akkoord nemen wij de melding op in onze planning en wordt deze, binnen de door u opgegeven tijd, opgepakt.
Een kapotte ruit heeft logischerwijs een hogere prioriteit dan een piepende deur.
Voor acute zaken kunt ook altijd op ons rekenen. Onze monteurs zijn 24 uur per dag oproepbaar voor zaken die echt niet kunnen wachten. Zie de mankement- en storingsknop boven aan iedere pagina.